Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Seznam článků

Seznam článků

Antonín Blažek: Jaký byl návrat do čela VUZ po čtyřech letech?Antonín Blažek: Jaký byl návrat do čela VUZ po čtyřech letech?

15.5.2014 - Zkratku VUZ asi netřeba představovat. Stejně tak jako generála velícího českým zkušebníkům. Antonín Blažek se po téměř čtyřech letech, po přestávce v letech 2009–2012, vrátil do čela evropské jedničky na poli železničního zkušebnictví. Dceřiná společnost Českých drah se při hledání nových zákazníků musí dívat na další zahraniční trhy, v poslední době spíše východním směrem. »

Slovenský vozidlový park potřebuje rychlou modernizaciIgor Krško: Slovenský vozidlový park potřebuje rychlou modernizaci

2.5.2014 - Našimi nejbližšími sousedy jsou z hlediska historického i jazykového Slováci, s nimiž jsme žili více než sedmdesát let ve společné vlasti. Dnes sdílíme nejen Schengenský prostor bez hranic, ale také společnou vozbu vlaků EuroCity mezi oběma státy. O tom, co je dnes aktuálního u partnerského dopravce Železničná spoločnosť Slovensko, jsme hovořili s jeho provozním ředitelem a členem představenstva Igorem Krškem. »

Pavel Krtek: Pozitivně mě překvapila kvalita klíčových zaměstnancůPavel Krtek: Pozitivně mě překvapila kvalita klíčových zaměstnanců

17.4.2014 - Pavel Krtek je pro většinu čtenářů Železničáře zcela novou tváří ve vrcholovém vedení Českých drah. Po Danielu Kuruczovi převzal jeho úsek a stal se náměstkem generálního ředitele pro ekonomiku a techniku a zároveň byl jmenován i členem představenstva. Po načerpání prvních znalostí jsme se ho přišli zeptat nejen na zkušenosti z předchozích firem, ale i na hodnocení ekonomické situace Skupiny ČD. »

Blanka Jíšová: Kam jezdí železničáři na dovolenou? Hitem jsou řecké ostrovyBlanka Jíšová: Kam jezdí železničáři na dovolenou? Hitem jsou řecké ostrovy

3.4.2014 - Nejen prací živ je člověk. Toto rčení si vybavíme hlavně při výběru destinací pro dovolenou. Najít na trhu spolehlivou cestovní kancelář se vstřícným postojem k zákazníkovi není úplnou samozřejmostí. Společnost ČD travel však patří mezi cestovní kanceláře, které mají ke svým klientům takřka rodinný přístup. A vyplácí se jí to. Klienti především z řad železničních zaměstnanců jsou sice nároční, ale také věrní. Nejen o novinkách v nabídce ČD travel jsme hovořili s ředitelkou této cestovní kanceláře Blankou Jíšovou. »

Jan Bitter: Plánujeme strojvedoucím pořídit trenažér krizových situacíJan Bitter: Plánujeme strojvedoucím pořídit trenažér krizových situací

20.3.2014 - Podle generálního ředitele Dopravního vzdělávacího institutu Jana Bittera se na charakteru školení zaměstnanců Českých drah jasně ukazuje rostoucí prozákaznické zaměření národního dopravce. Zatímco dříve byl zájem především o výuku předpisů a techniky, dnes už jsou samozřejmé i kurzy komunikace a psychologie. »

Chci dráhy stabilizovat a posunout je dálDaniel Kurucz: Chci dráhy stabilizovat a posunout je dál

6.3.2014 - Během posledních dvanácti měsíců už mají České dráhy třetího generálního ředitele. Na rozdíl od předchozí změny loni v červenci byl ale do čela národního dopravce zvolen manažer zevnitř. Ačkoli Daniel Kurucz pracuje u ČD teprve tři čtvrtě roku, z jeho odpovědí jasně vyplývá, že už se v resortu dopravy pořádně rozkoukal. »

Dalibor Zelený: Dráhy potřebují odborné vedení, aby mohly prosperovatDalibor Zelený: Dráhy potřebují odborné vedení, aby mohly prosperovat

20.2.2014 - Nákup sedmi jednotek Siemens Viaggio Comfort a prodej téměř všech nádražních budov patří mezi největší obchodní události Českých drah v letošním roce. A zdá se, že jsou navzájem provázané, aspoň po finanční stránce. Modernizace vozidlového parku bude ale podle generálního ředitele Českých drah Dalibora Zeleného mít rozhodně širší záběr. »

Jiří Horský: Integrace v Jihomoravském kraji expanduje už deset letJiří Horský: Integrace v Jihomoravském kraji expanduje už deset let

6.2.2014 - Jedním z duchovních otců Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje je Jiří Horský, který dnes pracuje ve funkci ředitele společnosti KORDIS JMK. Od nesmělých začátků, kdy mezi cestujícími panovaly velké emoce, se dnes jižní Morava může pochlubit propracovaným systémem provázané železniční, autobusové a městské dopravy v rámci celé České republiky s přesahem nejen do sousedních krajů, ale i do Rakouska a na Slovensko. »

Marek Binko: Investice do našich tratí přizpůsobíme přáním zákazníkůMarek Binko: Investice do našich tratí přizpůsobíme přáním zákazníků

22.1.2014 - Česká železniční infrastruktura zahrnuje široké spektrum od skomírajících lokálek až po modernizované koridory a kapacitou vyčerpané příměstské tratě. Patří sem i záměry na stavbu Rychlých spojení nebo radikální změny trakční soustavy. Řada investic SŽDC je podmíněna rozhodnutími Evropské komise. Nově se bude více přihlížet k potřebám dopravců. »

Michal Novotný: Železniční exponáty přesuneme na Masarykovo nádražíMichal Novotný: Železniční exponáty přesuneme na Masarykovo nádraží

9.1.2014 - Ne každé staré vozidlo má smysl zachraňovat. Na každou smysluplnou záchranu se také nepodaří sehnat finance nebo kapacity. I přesto jsou sbírky Národního technického muzea velmi cenné a nadále se rozrůstají. Z těch relativně moderních trakcí sem v budoucnu přibydou například Laminátky nebo Brejlovci. »

 

Přejít na stranu: « |1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299| »

 

Tipy redakce

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika