Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Seznam článků

Seznam článků

Poničené Pendolino už má novou skříňPoničené Pendolino už má novou skříň

22.8.2017 - Do Česka se příští rok v únoru vrátí opravený čelní i vložený vůz jednotky Pendolino, poničený při nehodě na přejezdu u Studénky v červenci roku 2015. Italové právě dokončili práce na svařování skříně. Některé nepoškozené díly ale budou sloužit i nadále. »

V Brně-Židenicích nově i mezinárodní jízdenkyV Brně-Židenicích nově i mezinárodní jízdenky

18.8.2017 - Vzhledem k rozsáhlé výlukové činnosti v brněnském železničním uzlu, která začala 3. června, aktivoval národní dopravce České dráhy na židenickém nádraží nově i mezinárodní pokladnu. Ta si již získala své zákazníky, neboť ve stanici zastavují všechny dálkové spoje EuroCity a railjet směřující jak na Slovensko, tak do Rakouska. »

Zájem lidí o Jízdenku na léto stoupl již o čtvrtinuDopravnami projedou vlaky stovkou

17.8.2017 - Železnice z Nymburka do Mladé Boleslavi, jedna z nejvíce zatížených jednokolejných tratí na našem území, se může od května pochlubit zvýšenou kapacitou. »

Příští rok čeká stanici Jaroměř opravaPříští rok čeká stanici Jaroměř oprava

16.8.2017 - Jaroměřské nádraží na Královéhradecku již nevyhovuje požadavkům na moderní cestování, a v příštím roce se proto chystá jeho kompletní rekonstrukce. »

Platit kartou ve vlacích ČD bude již zcela běžné Platit kartou ve vlacích ČD bude již zcela běžné

15.8.2017 - České dráhy po roce a půl testování postupně nasadí do provozu 382 terminálů pro bezhotovostní platby ve svých vlacích. »

Bezdružické parní léto opět lákaloBezdružické parní léto opět lákalo

14.8.2017 - Bezdružické parní léto si začátkem srpna odbylo své druhé a tedy letošní poslední dějství. A zatímco první akce byla poznamenána absencí parní lokomotivy, na druhé už se na trati z Bezdružic do Cebivi pyšnila lokomotiva řady 313.902 (pod číslem 88 3627 Deutsche Reichsbahn). »

Železničářům pomáhá v nouzi obří jeřábŽelezničářům pomáhá v nouzi obří jeřáb

11.8.2017 - Každé depo kolejových vozidel Českých drah má k dispozici nejen vlastní nehodový vlak, ale i některý z železničních otočných jeřábů. Ty jsou určeny pro zdvihání nejen vykolejených lokomotiv či vozů, ale i k přenášení různých břemen. Králem mezi těmito zařízeními je německý stroj KIROW EDK 1000.2 z druhé poloviny šedesátých let, který je deponován v České Třebové. Jde o jediný stroj svého druhu na tuzemské železniční síti. »

Koleje v Polsku brázdí české lokomotivyKoleje v Polsku brázdí české lokomotivy

10.8.2017 - První lokomotivy československé výroby, které se objevily u našich sousedů v Polsku, byly motorové stroje BN 60 od firmy ČKD z počátku padesátých let. Od té doby se na polských kolejích vystřídalo několik stovek lokomotiv a motorových vozů, vyrobených přímo pro potřeby jak tamních státních drah, tak i různých průmyslových podniků. V neposlední řadě se pak tehdejší československá vozidla stala předmětem pronájmů soukromým i státním dopravcům. »

Z Hustopečí přímým vlakem až do BrnaZ Hustopečí přímým vlakem až do Brna

9.8.2017 - Obyvatelé města Hustopečí na Břeclavsku se během dvou let dočkají nejen modernějších elektrických vlaků, ale i přímého spojení s jihomoravskou metropolí Brnem. V současné době musí do tohoto města dojíždět s přestupem v Šakvicích. Motorové vozy řady 810 by tak mohly být v budoucnu na úseku Šakvice – Hustopeče vystřídány elektrickými jednotkami, které již běžně jezdí na přilehlém prvním železničním koridoru mezi Brnem a Břeclaví. »

Vlakušky a minibaristé budou ve vlacích i nadáleVlakušky a minibaristé budou ve vlacích i nadále

8.8.2017 - Vlaky Českých drah budou i nadále doprovázet vlakušky a minibaristé. Národní dopravce již vybral agenturu, která zajistí personální obsazení v dalších letech. Minibaristé se navíc objeví ve více spojích. O jejich služby je totiž mezi cestujícími značný zájem. »

 

Přejít na stranu: « |1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321| »

 

Tipy redakce

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika