Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Seznam článků

Seznam článků

Filip Drápal: Pražská MHD zažila v září revoluci, ale vlaky jezdí jako dříveFilip Drápal: Pražská MHD zažila v září revoluci, ale vlaky jezdí jako dříve

13.9.2012 - Každý pracovní den použije železnici v rámci Pražské integrované dopravy okolo 90 tisíc lidí. Toto číslo rok od roku stoupá, letos prý o více než 10 procent. S přesunem cestujících z autobusů do vlaků počítá organizace ROPID i po výrazné změně jízdních řádů MHD na začátku září. Hlavním limitem dalšího růstu je ovšem kapacita infrastruktury a částečně i dostatečná kvantita i kvalita drážních vozidel. »

Každý by si měl vážit práce i zaměstnavatelePavel Švagr: Každý by si měl vážit práce i zaměstnavatele

30.8.2012 - K čemu by nám byl vlak, kdyby ho neměl kdo řídit a kdo v něm obsloužit cestující? K čemu by byla nádraží, kdyby v nich nepracoval personál? Ano, zaměstnanci jsou duší a samou podstatou fungování každé společnosti. Personalistika proto hraje v Českých drahách klíčovou roli. »

Mikuláš Libský: Naše optická síť spojuje stovky měst a vesnic v republiceMikuláš Libský: Naše optická síť spojuje stovky měst a vesnic v republice

9.8.2012 - Společnost ČD - Telematika se právem pyšní jednou z nejrozsáhlejších optických infrastruktur u nás. Mimo jiné disponuje i centrálním úložištěm dat a specializovanými servisními pracovišti s působností po celém území České republiky. Optická vlákna v její síti jsou dlouhá více než 123 tisíc kilometrů. »

Jan Podstawka: Naši strojvedoucí umí jezdit snad na všech vozidlechJan Podstawka: Naši strojvedoucí umí jezdit snad na všech vozidlech

26.7.2012 - Běžnému cestujícímu je asi jedno, kdo zrovna sedí na stanovišti hnacího vozidla jeho vlaku. Přednosta provozní jednotky ale nemůže vyslat každého strojvedoucího, kterého má k dispozici, do jakéhokoli vozidla té či oné řady. Musí také přihlížet k drážním předpisům v zahraničí, pokud jím obsluhované spoje přejíždějí hranice. Podívali jsme se, jak to řeší v bohumínském depu. »

Petr Tejkl: Pendolino je přínosem, protože změnilo vnímání železnicePetr Tejkl: Pendolino je přínosem, protože změnilo vnímání železnice

12.7.2012 - V posledních letech končí provoz na jedné regionální trati za druhou. Navzdory tomu se najdou lidé, kteří za rozvoj lokálek aktivně bojují. Petr Tejkl dokonce připravil projekt na vybudování nové moderní dráhy do lyžařských středisek v Orlických horách. Hlavním problémem podle něj nejsou peníze, ale chybně vnímané pojetí železnice, které šíří zejména novináři. »

Jan Bitter: Firemní vzdělávání šité pro strojvedoucí i manažeryJan Bitter: Firemní vzdělávání šité pro strojvedoucí i manažery

28.6.2012 - Když se řekne školení, nejčastěji vás asi napadne rozšiřování jazykových nebo IT dovedností. V nabídce Dopravního vzdělávacího institutu ale mají daleko pestřejší možnosti, jak si zvýšit pracovní kvalifikaci, a to od svářečských kurzů po semináře týmové práce, asertivity, kreativity nebo schopnosti sebereflexe. Přihlášky na jazykové vzdělávání si můžete podat právě teď. »

 

Přejít na stranu: « |1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24

 

Tipy redakce

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika