Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Hlavní zprávy / Hlavní zprávy - všechny zprávy

Hlavní zprávy - všechny zprávy

Na 39 přejezdech letos přibudou závoryNa 39 přejezdech letos přibudou závory

12.3.2020 - Trend zvyšování bezpečnosti na železnici pokračuje i letos. Správa železnic v letošním roce doplní závory u 39 přejezdů. Stane se tak především s ohledem na nepříznivé statistiky mimořádných událostí způsobených řidiči vozidel na přejezdech.

Celý článek »

 

RegioPantery pojedou i na SlovenskuRegioPantery pojedou i na Slovensku

11.3.2020 - Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) představila 6. února ve Vrútkách první novou jednopodlažní elektrickou jednotku řady 660, která je obdobou českého RegioPanteru.

Celý článek »

 

Výzva na obnovu historických železničních vozidel Výzva na obnovu historických železničních vozidel

10.3.2020 - Ministerstvo dopravy vyhlásilo výzvu v rámci programu na obnovu historických železničních vozidel. Tato podpora přispívá k zachování technického a kulturního dědictví ČR a je vyhlašována každý rok.

Celý článek »

 

Na Vysočině se jezdí na jednu jízdenkuNa Vysočině se jezdí na jednu jízdenku

9.3.2020 - Kraj Vysočina odstartoval první etapu tarifní integrace. Nově mohou cestující jezdit vlaky i linkovými autobusy na jednu jízdenku, prozatím jen v papírové podobě. V nabídce je jízdní doklad pro jednotlivé cesty nebo jízdenka celodenní. Jízdenky si budou cestující dále kupovat u řidičů jak v autobusech, tak i v železničních pokladnách nebo u průvodčích ve vlacích ČD

Celý článek »

 

Lokomotivy řady T 478.4 jezdí už 40 letLokomotivy řady T 478.4 jezdí už 40 let

28.2.2020 - Na začátku příběhu motorových lokomotiv řady 754, původně označených jako T 478.4, stála snaha tehdejších Československých státních drah zavést jednotný systém elektrického vytápění vlaků osobní dopravy. Proto byly koncem roku 1975 dodány do tehdejšího Lokomotivního depa Nymburk dva prototypy lokomotivy řady T 478.4, které koncepčně vycházely z předchozích „trojkových“, tedy lokomotiv T 478.3. Ty se začaly vyrábět již v druhé polovině šedesátých let. Sériová výroba „čtyřkových“ Brejlovců odstartovala ale až v roce 1979 a během dvou let bylo ve dvou sériích vyrobeno celkem 84 strojů.

Celý článek »

 
 

Přejít na stranu:« 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 »

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika