Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Téma / Léto ve znamení výluk aneb kde se v Česku „operuje“ nejvíce

Léto ve znamení výluk aneb kde se v Česku „operuje“ nejvíce

22.7.2015 – autor: MARTIN HARÁK, MARTIN NAVRÁTIL

Letošní rok se v železniční dopravě zapíše do historie jako rekordní především co do počtu výluk i prostavěných peněz. Správce infrastruktury utratí za stavby nejvíce financí ve své historii a celkově se provoz omezí takřka na sedm set tisíc hodin. Mnohé akce jsou navíc naplánovány na několik měsíců a zásadně tím narušují plynulost dopravy, návaznost a většinou též obraty souprav. Je to určitá daň za modernizaci tuzemských tratí, po nichž se však bude moci jezdit většinou rychleji, vždy určitě pohodlněji a bezpečněji.

Léto ve znamení výluk aneb kde se v Česku „operuje“ nejvíce

Chcete-li si přečíst i tento zajímavý článek, tištěnou verzi Železničáře si můžete objednat na Balikova@gr.cd.cz.





Průměrné hodnocení (2 hlasů): 4

Další články této rubriky

Jízdní řád 2023 přinese zrychlení i nové spojJízdní řád 2023 přinese zrychlení i nové spoje

28.11.2022 - Provoz na železničních koridorech v Česku příští rok zrychlí až o desítky minut. České dráhy počítají například se zkrácením jízdní doby mezi Prahou a jižními Čechami, postupně by měly zrychlit také spoje z metropole na… »

Tratě, které (snad) neřekly poslední slovoTratě, které (snad) neřekly poslední slovo

29.10.2022 - Diskutuje-li se nyní o budoucnosti tuzemské železnice, týká se to převážně budování vysokorychlostních tratí či rekonstrukcí koridorů. Z pohledu intenzity přepravních proudů jde o téma stěžejní. Zapomínat bychom ale neměli… »

Bariéry na železnici odstraňujeme už 35 letBariéry na železnici odstraňujeme už 35 let

7.9.2022 - V Česku žije zhruba 1,2 milionu lidí se zdravotním postižením. Mezi osoby s omezenou schopností pohybu a orientace nepatří jen lidé odkázaní při pohybu na vozík, senioři, nebo nevidomí a slabozrací spoluobčané. Tato skupina… »

 

Všechny články rubriky Téma

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika