Železničář / Téma / Léto ve znamení výluk aneb kde se v Česku „operuje“ nejvíce
Léto ve znamení výluk aneb kde se v Česku „operuje“ nejvíce
22.7.2015 – autor: MARTIN HARÁK, MARTIN NAVRÁTIL
Letošní rok se v železniční dopravě zapíše do historie jako rekordní především co do počtu výluk i prostavěných peněz. Správce infrastruktury utratí za stavby nejvíce financí ve své historii a celkově se provoz omezí takřka na sedm set tisíc hodin. Mnohé akce jsou navíc naplánovány na několik měsíců a zásadně tím narušují plynulost dopravy, návaznost a většinou též obraty souprav. Je to určitá daň za modernizaci tuzemských tratí, po nichž se však bude moci jezdit většinou rychleji, vždy určitě pohodlněji a bezpečněji.
Chcete-li si přečíst i tento zajímavý článek, tištěnou verzi Železničáře si můžete objednat na Balikova@gr.cd.cz.
Další články této rubriky
Co přináší jízdní řád 2025 v regionech?
14.12.2024 - V neděli 15. prosince začne platit nový jízdní řád. České dráhy mají pro rok 2025 zavedeno celkem 8 619 různých vlaků. Ne všechny spoje ale jezdí denně. Některé jsou v provozu jen v pracovní dny, jiné o víkendech nebo pouze v… »
Podzimní povodně: Jak se dráha začíná zotavovat
1.12.2024 - Prakticky celá střední Evropa čelila v září 2024 ničivým povodním. Na riziko extrémních srážek v ČR upozorňovali meteorologové s předstihem už několik dní předem. A jejich předpovědní modely se bohužel nemýlily. Nejvyšší… »
InnoTrans 2024: Do Berlína dorazil ComfortJet i nová naděje pro lokálky
27.10.2024 - Velkolepá přehlídka moderní železniční techniky po dvou letech opět přilákala tisíce zájemců o drážní trendy z řad laické i odborné veřejnosti. Na ploše o velikosti téměř kilometru čtverečního nedaleko berlínského… »