Železničář / Hlavní zprávy / Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing
Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing
11.5.2017 – autor: REDAKCE
Čtrnáctideník Skupiny České dráhy Železničář si připsal další úspěch v soutěži Fénix content marketing. V letošním ročníku výročních cen pro obsahové projekty skončil na skvělém druhém místě v kategorii B2E noviny a časopisy a noviny státní správy a veřejného sektoru.
Výsledky čtvrtého ročníku soutěže firemních médií Fénix content marketing, pořádané agenturou Freya Kateřiny Borovanské, byly vyhlášeny ve čtvrtek 27. dubna v prostorách Pražské křižovatky. Porotci vybírali vítěze v celkem třinácti kategoriích. Oznámili také jména držitelů čtyř zvláštních ocenění. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Hodnotilo se nejen grafické zpracování a poutavost titulu, ale zvláštní důraz porotci kladli také na obsahovou stránku, hodnotu sdělení a strukturu publikace.
Další články této rubriky
Správa železnic odkoupila část společnosti ČD - Telematika
3.2.2025 - Správa železnic a dceřiná společnost Českých drah ČD - Telematika koncem prosince podepsaly smlouvu o převodu části závodu společnosti ČD – Telematika. Tento krok je součástí dlouhodobé strategie, která by měla přinést… »
Šlechtična dostane nový parní válec, vrátit by se měla už letos
28.1.2025 - Vyrobili ji jen dva roky po 2. světové válce v roce 1947 v plzeňské Škodovce. Technicko-bezpečnostní zkoušku vykonala 10. prosince 1947 v České Třebové a pak se vydala sloužit do dep v Praze, Košicích, Žilině, Bohumíně, Přerově… »
Za 20 let přepravila Pendolina 20 milionů lidí
23.1.2025 - Psal se čtvrtek 23. prosince 2004, když po krátce po desáté hodině ranní na pražském Masarykově nádraží stály desítky železničních fanoušků, fotografů a zvědavců. Všichni netrpělivě čekali na příjezd jednotky Pendolino z… »