Železničář / Hlavní zprávy / Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing
Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing
11.5.2017 – autor: REDAKCE
Čtrnáctideník Skupiny České dráhy Železničář si připsal další úspěch v soutěži Fénix content marketing. V letošním ročníku výročních cen pro obsahové projekty skončil na skvělém druhém místě v kategorii B2E noviny a časopisy a noviny státní správy a veřejného sektoru.

Výsledky čtvrtého ročníku soutěže firemních médií Fénix content marketing, pořádané agenturou Freya Kateřiny Borovanské, byly vyhlášeny ve čtvrtek 27. dubna v prostorách Pražské křižovatky. Porotci vybírali vítěze v celkem třinácti kategoriích. Oznámili také jména držitelů čtyř zvláštních ocenění. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Hodnotilo se nejen grafické zpracování a poutavost titulu, ale zvláštní důraz porotci kladli také na obsahovou stránku, hodnotu sdělení a strukturu publikace.
Další články této rubriky
Láska k vlakům ho přivedla k Sergejům
5.4.2021 - Patří k těm, kteří nejsou na železnici na první pohled příliš vidět, a cestující o něm zpravidla ani neví. Přesto je jeho profese nezastupitelná. Strojvedoucí Petr Proft vyrostl na nádraží a život jeho celé rodiny je spojený s… »
Testy nových vozů se chýlí k závěru
2.4.2021 - České dráhy začnou ve druhé polovině roku nasazovat na linky mezi Prahou a Chebem nejmodernější vlaky z produkce konsorcia Siemens Mobility a Škoda Transportation. Postupně na tyto linky vyjede 10 pětivozových souprav, každá s… »
Další posila lokomotivního parku ČD Cargo
1.4.2021 - ohledem na rostoucí objem přeprav v zahraničí potřebuje ČD Cargo pro jejich plné pokrytí stále více interoperabilních lokomotiv. Jejich flotilu dnes tvoří 12 lokomotiv řady 383 Vectron, kterou v lednu letošního roku doplnilo sedm… »