Železničář / Hlavní zprávy / Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing
Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing
11.5.2017 – autor: REDAKCE
Čtrnáctideník Skupiny České dráhy Železničář si připsal další úspěch v soutěži Fénix content marketing. V letošním ročníku výročních cen pro obsahové projekty skončil na skvělém druhém místě v kategorii B2E noviny a časopisy a noviny státní správy a veřejného sektoru.

Výsledky čtvrtého ročníku soutěže firemních médií Fénix content marketing, pořádané agenturou Freya Kateřiny Borovanské, byly vyhlášeny ve čtvrtek 27. dubna v prostorách Pražské křižovatky. Porotci vybírali vítěze v celkem třinácti kategoriích. Oznámili také jména držitelů čtyř zvláštních ocenění. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Hodnotilo se nejen grafické zpracování a poutavost titulu, ale zvláštní důraz porotci kladli také na obsahovou stránku, hodnotu sdělení a strukturu publikace.
Další články této rubriky
Národní dopravce převzal další lokomotivu Vectron
2.6.2023 - Česká dráhy převzaly na začátku května do nájmu od společnosti RSL první z letošních 12 lokomotiv Siemens Vectron. Jde o stroj s označením 193.566. Lokomotiva byla nasazena do provozu hned následující den a už 4. května… »
České dráhy upravily tarify pro přepravu jízdních kol
23.5.2023 - České dráhy letos zjednodušily cenové tarify pro přepravu jízdních kol na dvě pásma. Vypravují zároveň i několik speciálních cyklovlaků do turisticky vyhledávaných oblastí v ČR. Jízdní kolo lze přepravit prakticky ve všech… »
České dráhy upozornily na špatný stav slovenských kolejí
19.5.2023 - České dráhy a Asociace železničních dopravců Slovenska (AROS) upozornily správce slovenských kolejí Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) na špatný stav infrastruktury v zemi. Vyzvaly společnost k rychlé nápravě. ŽSR v reakci na… »