Železničář / Hlavní zprávy / Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing
Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing
11.5.2017 – autor: REDAKCE
Čtrnáctideník Skupiny České dráhy Železničář si připsal další úspěch v soutěži Fénix content marketing. V letošním ročníku výročních cen pro obsahové projekty skončil na skvělém druhém místě v kategorii B2E noviny a časopisy a noviny státní správy a veřejného sektoru.
Výsledky čtvrtého ročníku soutěže firemních médií Fénix content marketing, pořádané agenturou Freya Kateřiny Borovanské, byly vyhlášeny ve čtvrtek 27. dubna v prostorách Pražské křižovatky. Porotci vybírali vítěze v celkem třinácti kategoriích. Oznámili také jména držitelů čtyř zvláštních ocenění. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Hodnotilo se nejen grafické zpracování a poutavost titulu, ale zvláštní důraz porotci kladli také na obsahovou stránku, hodnotu sdělení a strukturu publikace.
Další články této rubriky
Boom wi-fi ve vlacích Českých drah pokračuje
27.12.2024 - České dráhy pokračují v trendu rozšiřování služeb na palubách svých vlaků. Od nového jízdního řádu v polovině prosince se opět rozšířil počet spojů, které budou nabízet palubní wi-fi síť. Výrazně si v tomto ohledu… »
Ve vlacích ČD přibude přes 400 bezbariérových spojů
20.12.2024 - Už osm z deseti spojů Českých drah je bezbariérových. Nový grafikon jich nabídne o 439 více. Drtivá většina vlaků je nízkopodlažních a výška jejich podlahy je v úrovni moderních nástupišť. Druhá generace bezbariérových… »
České dráhy pokračují v modernizaci vlaků v Královéhradeckém kraji
16.12.2024 - České dráhy pokračují v dodávkách nových regionálních vlaků v Královéhradeckém kraji. Od polského výrobce PESA Bydgoszcz pro provoz v kraji převzaly už deset motorových jednotek RegioFox. S Liškami se cestující setkají na… »