Železničář / Hlavní zprávy / Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis
Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis
9.11.2023
Předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Michal Krapinec převzal na světovém fóru World Passenger Festival 2023 ve Vídni prestižní cenu World Passenger Award 2023 v kategorii palubního servisu. Národní dopravce uspěl mezi téměř čtyřmi desítkami nominovaných státních i privátních dopravců z celého světa.
Mezi nominovanými byly společnosti jako RegioJet, švýcarské SBB, rakouské ÖBB, francouzské SNCF, německé DB, britské GWR nebo LNER či americký Amtrak a japonské JR Central. „Světová cena cestujících za palubní servis je oceněním všech zaměstnanců Českých drah, kteří zajišťují příjemné cestování. Její získání považuji za ocenění vysoké profesionality našeho personálu. Cena je také oceněním nabídky služeb na palubě vlaků ČD, jako jsou palubní wi-fi síť, nabídka občerstvení od velkých restauračních vozů po ČD Minibar, kvalita přepravy osob na vozíku nebo třeba organizace dopravy jízdních kol,“ řekl Krapinec.
Ceny World Passenger byly zavedeny s cílem ocenit pozitivní zkušenosti a snahu dopravců po celém světě o lepší služby. Tato ocenění jsou jedinečnou příležitostí vyzdvihnout ty, kteří pozitivně ovlivňují životy cestujících v odvětví, ve kterém je slyšet především negativní zpětná vazba. Tu je však nutné vnímat především jako prostředek k dalšímu zvyšování kvality služeb. Ocenění zahrnují různé aspekty podpory cestujících, včetně dostupnosti, přístupnosti, úsilí zaměstnanců, komfortu, kvality jídla a environmentálních iniciativ. Nominace na tato ocenění byla pečlivě vybrána na základě dat z Twitteru (dnes síť X), což umožnilo zahrnout dopravní provozovatele z různých zemí a regionů. U organizací musela být prokázána významná míra pozitivity v příslušných kategoriích a jasné shromáždění relevantních dat, které odrážejí pozitivní zkušenosti cestujících.
České dráhy získáním World Passenger Awards potvrdily své výjimečné postavení v oblasti palubních služeb a přijaly závazek k posilování kvality svého servisu ve vlacích. Toto ocenění je také odměnou pro všechny zaměstnance Českých drah, kteří se každý den snaží poskytovat vynikající služby na palubě vlaků.
Další články této rubriky
Správa železnic odkoupila část společnosti ČD - Telematika
3.2.2025 - Správa železnic a dceřiná společnost Českých drah ČD - Telematika koncem prosince podepsaly smlouvu o převodu části závodu společnosti ČD – Telematika. Tento krok je součástí dlouhodobé strategie, která by měla přinést… »
Šlechtična dostane nový parní válec, vrátit by se měla už letos
28.1.2025 - Vyrobili ji jen dva roky po 2. světové válce v roce 1947 v plzeňské Škodovce. Technicko-bezpečnostní zkoušku vykonala 10. prosince 1947 v České Třebové a pak se vydala sloužit do dep v Praze, Košicích, Žilině, Bohumíně, Přerově… »
Za 20 let přepravila Pendolina 20 milionů lidí
23.1.2025 - Psal se čtvrtek 23. prosince 2004, když po krátce po desáté hodině ranní na pražském Masarykově nádraží stály desítky železničních fanoušků, fotografů a zvědavců. Všichni netrpělivě čekali na příjezd jednotky Pendolino z… »