Železničář / Hlavní zprávy / Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis
Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis
9.11.2023
Předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Michal Krapinec převzal na světovém fóru World Passenger Festival 2023 ve Vídni prestižní cenu World Passenger Award 2023 v kategorii palubního servisu. Národní dopravce uspěl mezi téměř čtyřmi desítkami nominovaných státních i privátních dopravců z celého světa.

Mezi nominovanými byly společnosti jako RegioJet, švýcarské SBB, rakouské ÖBB, francouzské SNCF, německé DB, britské GWR nebo LNER či americký Amtrak a japonské JR Central. „Světová cena cestujících za palubní servis je oceněním všech zaměstnanců Českých drah, kteří zajišťují příjemné cestování. Její získání považuji za ocenění vysoké profesionality našeho personálu. Cena je také oceněním nabídky služeb na palubě vlaků ČD, jako jsou palubní wi-fi síť, nabídka občerstvení od velkých restauračních vozů po ČD Minibar, kvalita přepravy osob na vozíku nebo třeba organizace dopravy jízdních kol,“ řekl Krapinec.
Ceny World Passenger byly zavedeny s cílem ocenit pozitivní zkušenosti a snahu dopravců po celém světě o lepší služby. Tato ocenění jsou jedinečnou příležitostí vyzdvihnout ty, kteří pozitivně ovlivňují životy cestujících v odvětví, ve kterém je slyšet především negativní zpětná vazba. Tu je však nutné vnímat především jako prostředek k dalšímu zvyšování kvality služeb. Ocenění zahrnují různé aspekty podpory cestujících, včetně dostupnosti, přístupnosti, úsilí zaměstnanců, komfortu, kvality jídla a environmentálních iniciativ. Nominace na tato ocenění byla pečlivě vybrána na základě dat z Twitteru (dnes síť X), což umožnilo zahrnout dopravní provozovatele z různých zemí a regionů. U organizací musela být prokázána významná míra pozitivity v příslušných kategoriích a jasné shromáždění relevantních dat, které odrážejí pozitivní zkušenosti cestujících.
České dráhy získáním World Passenger Awards potvrdily své výjimečné postavení v oblasti palubních služeb a přijaly závazek k posilování kvality svého servisu ve vlacích. Toto ocenění je také odměnou pro všechny zaměstnance Českých drah, kteří se každý den snaží poskytovat vynikající služby na palubě vlaků.
Další články této rubriky
Bardotky všech barev se setkaly v Lužné
20.11.2023 - I přes nepříliš vlídné počasí zamířily o víkendu 7. a 8. října stovky příznivců ladných tvarů do Lužné u Rakovníka. Měli dobrý důvod, do ČD Muzea totiž zamířili ti nejzajímavější dochovaní zástupci lokomotivních… »
Zájem o přepravy kol ve vlacích trvá
16.11.2023 - České dráhy hlásí trvalý zájem o přepravu jízdních kol ve svých spojích. V současnosti přepravují zhruba stejný počet cyklistů jako před pandemií COVID-19. Ročně se jedná o zhruba tři čtvrtě milionu zákazníků. Dopravce… »
ČD investují miliardy do oprav svých vozidel
13.11.2023 - Během nadcházejících čtyř let hodlají ČD uskutečnit výrobci předepsané periodické prohlídky a opravy u více než dvou tisíc železničních vozidel. Tento záměr však představuje značnou investici. Odhaduje se, že celkové… »