Železničář / Hlavní zprávy / Nádraží v Berouně se proměnilo ve staveniště
Nádraží v Berouně se proměnilo ve staveniště
28.5.2018 – autor: JOSEF HOLEK
Cestující Českých drah musí v Berouně stále počítat s omezením. Správa železniční dopravní cesty tu totiž opravuje koleje sudé skupiny včetně přilehlých nástupišť s podchody, přístřešky a navazující střední zhlaví včetně hlavní sudé koleje.
Znamená to, že vlaky už nejezdí na první a druhé nástupiště, uzavřený je i podchod. Nyní už nejsou v místě ani koleje. Pro cestující jsou dále od výpravní budovy zřízená provizorní nástupiště, příchod k nim je možný přímo plotovým koridorem z haly. Následný přechod přes koleje je řízen zaměstnancem SŽDC. Na konci září začne další, více než dvouměsíční etapa stavby. Dělníci opraví obě zhlaví liché skupiny kolejí a dokončí rekonstrukci větší části 3. nástupiště s podchody a zastřešením. Na konci roku budou funkční nová nástupiště 1 až 3 včetně podchodu, výtahů, zastřešení, osvětlení, rozhlasů a informačního systému. Konec stavebních prací je plánován na říjen 2019. Rekonstrukce haly není předmětem stavby a aktuálně se řeší projektové práce na její rekonstrukci. Oprava stanice je součástí stavby traťového úseku z Berouna do Králova Dvora za více než dvě miliardy korun.
Další články této rubriky
ČD začaly stavět novou opravárenskou halu v Havlíčkově Brodě
21.11.2024 - Zaměstnanci Střediska údržby Havlíčkův Brod se brzy dočkají lepšího zázemí pro servis regionálních vlaků RegioPanter a RegioFox. V areálu tamního depa začala stavba nové opravárenské haly za více než 235 milionů korun bez… »
Invaze Panterů druhé generace vrcholí
14.11.2024 - České dráhy převzaly od výrobce Škoda Group padesátou třívozovou elektrickou jednotku RegioPanter řady 640.2. Vlak s číslem 640.256 zamířil do Zlínského kraje. Stejný typ RegioPanterů již úspěšně brázdí tratě v Olomouckém,… »
Pantery už jezdí na celé lince S4/U4
8.11.2024 - České dráhy nedávno zahájily provoz elektrických jednotek RegioPanter řady 640.2 na celé lince S4 / U4 z Prahy až do Ústí nad Labem. Dosud se s nimi cestující svezli pouze na trase Praha – Kralupy nad Vltavou. Díky moderním vlakům… »