Železničář / Hlavní zprávy / ČD opět mezi nejdůvěryhodnějšími značkami
ČD opět mezi nejdůvěryhodnějšími značkami
13.11.2019 – autor: JOSEF HOLEK
České dráhy jsou pro české spotřebitele z jednou nejdůvěryhodnějších značek. Vyplynulo to z jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen.
Do ní se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Ti prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili přes 600 značek v 65 skupinách. Dopravce letos zabodoval v oblasti služeb a institucí a první místo získal v kategorii Poskytovatelé dopravních služeb. Ocenění si na galavečeru 5. ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky v Národním domě na pražském Smíchově převzala ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace ČD Zuzana Čechová. České dráhy nyní mohou ocenění nasadit ve své marketingové komunikaci – logo se už například v minulosti objevilo v outdoorové komunikaci ČD. Značky, které obhájily titul letos opakovaně, mohou navíc využít i kombinované složené logo s uvedeným počtem vítězných ročníků. To se týká i ČD, které se i loni staly v kategorii Dopravci jedničkou.
Další články této rubriky
Na palubách jídelních a bistrovozů ČD začalo jaro
19.3.2024 - Přestože kalendář a rovnodennost svorně přisuzují první jarní den až 20. březnu, v jídelních a bistrovozech Českých drah rozkvetlo jarní menu již v polovině února. Naši stálí labužníci tak již jistě stihli většinu nových… »
České dráhy nasazují více než tři desítky hlídek ve středních Čechách
15.3.2024 - Od začátku loňského září České dráhy společně se Středočeským krajem a hlavním městem Prahou zvyšují bezpečnostní opatření ve vlacích, zejména v ranních a večerních hodinách. Tato spolupráce zahrnuje nasazení více než… »
Muzeum v Lužné se chystá na novou sezonu
12.3.2024 - ČD Muzeum v Lužné u Rakovníka se už připravuje na další sezonu. Pilně se pracovalo například na rozšíření muzejní drážky s rozchodem 600 mm a v plném proudu je údržba a obnova provozních historických vozidel nejen v Lužné,… »