Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Hlavní zprávy / Hlavní zprávy - všechny zprávy

Hlavní zprávy - všechny zprávy

Pendolino s knírkem podpoří boj s rakovinouPendolino s knírkem podpoří boj s rakovinou

7.11.2017 - Také v České republice se pomalu dostává do povědomí lidí listopad jako měsíc boje proti „mužské“ rakovině. Nejznámější a největší celosvětovou kampaní je Movember pocházející z Austrálie, který se vyznačuje tím, že si muži vyjadřující svou podporu boji proti rakovině varlat a prostaty nechávají v listopadu narůst knírek.

Celý článek »

 

Olomoucká ČD Lounge je zasvěcena staviteli NegrellimuOlomoucká ČD Lounge je zasvěcena staviteli Negrellimu

6.11.2017 - V pořadí již pátá modernizovaná čekárna ČD Lounge byla slavnostně otevřena na olomouckém hlavním nádraží ve čtvrtek 26. října za přítomnosti místopředsedy představenstva Českých drah Ludvíka Urbana a náměstka hejtmana Olomouckého kraje Jana Zahradníčka.

Celý článek »

 

Společnost JLV oceněna jako The Most Innovative Caterer Společnost JLV oceněna jako The Most Innovative Caterer

3.11.2017 - Mezinárodní organizace sdružující poskytovatele cateringových služeb na železnici (IRCG) udělila v rámci své každoroční konference společnosti Jídelní a lůžkové vozy (JLV) ocenění The Most Innovative Caterer 2017 v kategorii Onboard Retail.

Celý článek »

 

Veletrh TRAKO přivítal i řadu českých firemVeletrh TRAKO přivítal i řadu českých firem

1.11.2017 - Letošní v pořadí již dvanáctý ročník evropského veletrhu železniční techniky TRAKO v polském přístavním městě Gdaňsk byl ve znamení nejen moderní techniky a technologií, ale i řady nových kontraktů. Návštěvnost veletrhu meziročně roste, a tak na konci září přivítal výstavní komplex Amberexpo rekordních 700 vystavovatelů z 25 zemí celého světa, kde pochopitelně nemohla chybět ani Česká republika.

Celý článek »

 

Panťáky: slepé uličky s velkým očekáváním FOTOGALERIE: Paňtáky coby slepé uličky s velkým očekáváním

31.10.2017 - Už v 50. letech minulého století, kdy byla elektrizace tuzemských tratí teprve v plenkách a v čelech vlaků dýmaly parní lokomotivy, bylo všem jasné, že právě v elektřině spočívá budoucnost železniční dopravy. Stejně tak bylo logické, že když už se měděná pavučina rozšíří i nad koleje v okolí velkých měst, nebudou to lokomotivy a vozy, ale ucelené elektrické jednotky, které ponesou hlavní tíhu přepravy obyvatel do zaměstnání i za odpočinkem.

Celý článek »

 
 

Přejít na stranu:« 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 »

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika