Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Z Prahy do Českých Budějovic rekordně a s velkou přesností spojů

Z Prahy do Českých Budějovic rekordně a s velkou přesností spojů

9.2.2023

Expresy a rychlíky mezi Prahou a Českými Budějovicemi jezdí od 11. prosince v rekordně krátkých cestovních časech. Po roce s výlukami a přestupy na náhradní dopravu se významně zvýšila přesnost spojů.

Z Prahy do Českých Budějovic rekordně a s velkou přesností spojů

ČD vypravily během prvního měsíce platnosti nového JŘ na linkách Ex7 a R17 celkem 1 756 vlaků, z toho jsme zajistili z pohledu dopravce včasnost u 1 665 spojů. Aktuálně se jedná o jednu z nejrychlejších linek a její spoje patří mezi nejspolehlivější v rámci ČR. Změny pozitivně vnímají i cestující, kteří hodnotí spokojenost v aplikaci Můj vlak. Hodnocení dodržení JŘ je díky tomu na linkách R17 a Ex7 nad celorepublikovým průměrem. Případné zpoždění je zhruba z poloviny způsobeno ostatními vlivy, jako je čekání na přípoje nebo tzv. zásahy vyšší moci. V případě započtení všech vlivů se přesnost na této lince meziročně zvýšila cca o 10 %. EC/IC zvládnou cestu mezi Prahou a Budějovicemi za 1 hodinu 40 minut. O něco pomalejší rychlíky Vltava, které mají o 7 zastávek více, zvládnou cestu za 2 hodiny 5 minut.  


Průměrné hodnocení (0 hlasů): 0

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika