Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Vlaky ČD vyjely do nového jízdního řádu bez potíží

Vlaky ČD vyjely do nového jízdního řádu bez potíží

15.1.2020 – autor: REDAKCE

Přechod na jízdní řád 2020 zvládly České dráhy bez větších problémů. V práci byly mimořádně desítky zaměstnanců navíc, aby se změna grafikonu odehrála k plné spokojenosti zákazníků.

Vlaky ČD vyjely do nového jízdního řádu bez potíží

Firma obhájila 90 % trhu osobní dopravy a její vlaky ujedou během platnosti nového grafikonu cca 122 milionů kilometrů. ČD se v novém jízdním řádu zaměřují na rozšíření nabídky služeb. Pojede více spojů s možností připojit se k wi-fi. Nově je jich téměř tisícovka denně a další přibudou během platnosti jízdního řádu. Jedná se o dálkové i regionální vlaky. „Ve všech vlacích s průvodčím umožníme platbu kartami, což je další krok ke zjednodušení odbavení zákazníků,“ řekl předseda představenstva a generální ředitel ČD Václav Nebeský. Rozšíří se i přeprava jízdních kol, nově ji nabídne 6 491 vlaků denně. Celkem je v JŘ 2020 zavedeno 8 563 vlaků. V průměru tak každý den ČD vypraví 6 854 spojů. Dopravce počítá s modernizací více než stovky vozů a jednotek včetně prvních CityElefantů, jezdících zejména kolem Prahy.


Průměrné hodnocení (4 hlasů): 4

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika