Železničář / Zpravodajství / Úspěch projektu Vlak'n'roll: videa hlásí miliony zhlédnutí
Úspěch projektu Vlak'n'roll: videa hlásí miliony zhlédnutí
3.8.2018 – autor: JANA KOLÁŘOVÁ, JOSEF HOLEK
Velká komunikační kampaň Českých drah zaměřená na mladší zákazníky vzbudila v posledních měsících na české youtuberské scéně značný ohlas. Svědčí o tom nejnovější statistiky. Videa průměrně dosahovala sledovanosti výrazně nad 160 tisíc, což v souhrnu činí 2 miliony zhlédnutí. Některá videa se také po několik dní držela mezi prvními v trendech českého YouTube. Na komerční obsah nevídaný je ale hlavně poměr lajků a dislajků. Pozitivních reakcí bylo neuvěřitelných 98 %. Samotný hashtag #vlaknroll se jen na YouTube objevil téměř 1300krát. Navíc kampaň ještě nekončí.

„Reakce na projekt jsou výborné. Stále ale nejsme u konce. Úkoly, které na svých cestách youtubeři plnili, si vyzkouší i další podporovatelé a prožít si svůj vlastní Vlak'n'roll budou moct i fanoušci. Každý z nich tak bude mít možnost pochlubit se svým výsledkem pod hashtagem #vlaknroll a změřit své síly s youtubery,“ uvádí k dalšímu pokračování kampaně Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace ČD.
ČD jdou s dobou
Letní projekt Vlak'n'roll spojuje cestování vlakem, známé youtubery, jejich fanoušky a cesty po zajímavých místech v celé republice. Čtyři z nejznámějších českých influencerů, Kovy, MenT, Anna Šulcová a Bára Votíková, se spolu se svými spoluhráči z řad fanoušků objevili v osmi videích plných výzev a úkolů.
Vyhlášení celé soutěže se uskutečnilo na konci června ve Fantově budově pražského hlavního nádraží za účasti generálního ředitele a předsedy představenstva ČD Pavla Krtka. Vítězem se těsně stal Kovy s fanynkou Dominikou. Mladá studentka dostala profesionální natáčecí zařízení, In Kartu s aplikací IN 100 a má možnost natočit s Kovym vlastní video.
Národní dopravce chce ukázat, že cestování vlakem je komfortní a zábavné a že jeho spoji je možné vyrazit za zajímavými zážitky. „Projektem, který byl a je na českém YouTube jedinečným dílem, jsme chtěli oslovit mladé lidi, protože to jsou naši budoucí cestující a možná i budoucí zaměstnanci. Chtěli jsme jim ukázat České dráhy jako moderní společnost, která jde s dobou,“ uzavřel Pavel Krtek.
Další články této rubriky
ZSSK zpoplatní prodej jízdenek u pokladen
13.3.2025 - Cestující ve vlacích na Slovensku čeká novinka. Dopravce ZSSK s platností od 15. března zpoplatní částkou jedno euro prodej jízdenek u pokladen. Za nákup dokladu ve vlaku se bude nově účtovat příplatek tři eura, tedy v přepočtu… »
V Ústí nad Labem vyjel první trolejbus ve speciálním polepu
12.3.2025 - Součástí nové kampaně Českých drah s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“, která cílí na propagaci cestování vlakem se speciálním důrazem na nové jednotky ComfortJet, je kromě běžnějších i méně obvyklých… »
Výstavba stanice Praha-Bubny ovlivní provoz linek S4 a R44
10.3.2025 - V souvislosti s výstavbou nové stanice Praha-Bubny a pokračujících prací na Masarykově nádraží je od 3. března do 1. srpna 2025 omezen provoz na trati 091 Praha – Kralupy nad Vltavou v úseku Praha-Masarykovo nádraží –… »