Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Středisko údržby ČD si prohlédli senátoři

Středisko údržby ČD si prohlédli senátoři

6.8.2019 – autor: JOSEF HOLEK

Oblastní centrum údržby Střed Českých drah, respektive jeho středisko údržby Praha jih, hostilo v polovině července významnou návštěvu.

Středisko údržby ČD si prohlédli senátoři

Vedení ČD v čele s místopředsedou představenstva Radkem Dvořákem zde totiž přivítalo osmičku senátorek a senátorů Podvýboru pro energetiku a dopravu Výboru pro hospodářství, zemědělství a dopravu. Kromě komplexní ukázky zázemí včetně představení defektoskopického střediska, sanitární koleje a zázemí pro jednotky Pendolino, railjet a CityElefant, byla na programu prezentace aktuální situace a strategie ČD. Podle Radka Dvořáka se hovořilo i o bezpečnosti, mimořádných událostech a novele Zákona o drahách. Na závěr nechyběla diskuse. Návštěvy zástupců horní komory parlamentu se dále zúčastnili člen představenstva ČD Michal Vereš, ředitel kanceláře předsedy představenstva Milan Zdráhal, ředitel organizační jednotky OCÚ František Kozel, ředitel organizační jednotky OCP Jiří Slezák anebo náměstek generálního ředitele SŽDC pro modernizaci dráhy Mojmír Nejezchleb.

 


Průměrné hodnocení (4 hlasů): 3.75

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika