Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Provoz mezi Smíchovem a Radotínem omezí výluky

Provoz mezi Smíchovem a Radotínem omezí výluky

18.5.2020 – autor: JOSEF HOLEK Vizualizace: SPRÁVA ŽELEZNIC

V polovině dubna se na frekventované trati mezi pražským Smíchovem a Radotínem začalo kvůli stavebním pracím jezdit jen po jedné koleji. Omezení potrvá až do poloviny prosince. Správa železnic vymění železniční spodek i svršek a také některé mosty. Na konci července začne rekonstrukce podchodu pro pěší u místní restaurace. Opatření si vyžádají redukce vlaků.

Provoz mezi Smíchovem a Radotínem omezí výluky

O prodloužených víkendech na počátku května vlaky linky S7 jely do Prahy odklonem přes Prahu-Krč. Od poloviny července do 21. srpna bude zaveden jednokolejný provoz mezi odbočkami Barrandov a Závodiště, což si vyžádá zrušení vlaků linky S7 končících/výchozích v Praze-Radotíně, v dopravní špičce budou zachovány čtyři páry osobních vlaků za hodinu. Spoje z Berouna pojedou odklonem přes Krč. Modernizací projde i radotínské nádraží, zastávka ve Velké Chuchli se přesune k nedalekému přejezdu. U krajních kolejí vyrostou vnější nástupiště s mimoúrovňovým přístupem. Hotovo bude v roce 2022.


Průměrné hodnocení (5 hlasů): 2.4

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika