Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Pavel Krtek hovořil o převodu nádraží

Pavel Krtek hovořil o převodu nádraží

27.6.2017 – autor: JOSEF HOLEK

Předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Pavel Krtek přednášel na semináři Nádraží včerejška, nádraží zítřka: zkušenosti Francie a České republiky, kterou v pátek 23. června pořádalo Francouzské velvyslanectví v Praze. První muž ČD hovořil především o převodu nádraží z ČD na Správu železniční dopravní cesty. Kromě něj se akce například zúčastnili i pařížský místostarosta, ředitel rozvoje Agentury pro technické studie AREP – SNCF, generální ředitelé SŽDC a Státní fondu dopravní infrastruktury, tuzemský ministr dopravy a samozřejmě Jeho Excelence Velvyslanec Francie.

Pavel Krtek hovořil o převodu nádraží

Francouzská ambasáda hostila o předposledním červnovém pátku seminář Nádraží včerejška, nádraží zítřka: zkušenosti Francie a České republiky. Na přednáškovém fóru, kde se svým příspěvkem o převodu nádraží z ČD na SŽDC vystoupil i generální ředitel a předseda představenstva ČD Pavel Krtek, hovořili přední francouzští i čeští manažeři z oblasti železniční dopravy či zástupci městských aglomerací z obou zemí. Například Jean-Louis Missika, místostarosta Paříže, hovořil o projektu Grand Paris, o modelech francouzských nádraží pak Stéphane Séguier, ředitel rozvoje Agentury pro technické studie AREP – SNCF. Naopak generální ředitel SŽDC Pavel Surý plénum informoval o strategii modernizace našich železničních stanic, šéf SFDI Zbyněk Hořelica pohovořil o nástrojích financování nádraží a vůbec železniční infrastruktury.

Dále se hovořilo i budoucnosti nádraží, energetické účinnosti budov, valorizaci komerčních prostor či vlivu vysokorychlostní železnice na mobilitu. Prostor vznikl i pro diskusi Pavla Krtka s Jeho Excelencí Rolandem Galharagueem, francouzským velvyslancem.


Průměrné hodnocení (4 hlasů): 5

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika