Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Nadační fond Skupiny ČD pomůže železničářům v nouzi

Nadační fond Skupiny ČD pomůže železničářům v nouzi

5.8.2020 – autor: REDAKCE

České dráhy a jejich největší dceřiná společnost ČD Cargo založily Nadační fond Skupiny ČD – ŽELEZNICE SRDCEM. Cílem je podporovat železničáře, kteří při výkonu svého zaměstnání utrpěli úraz nebo se nikoli vlastní vinou oni samotní a jejich rodiny ocitli v těžké životní situaci.

Nadační fond Skupiny ČD pomůže železničářům v nouzi

„Zaměstnáváme přes třiadvacet tisíc lidí a většina z nich pracuje v provozu. To je samozřejmě náročné a v některých případech i rizikové zaměstnání. S Ivanem Bednárikem jsme se proto shodli na tom, že jako dva největší čeští železniční dopravci založíme nadační fond a přizveme ke spolupráci i všechny naše dceřiné společnosti,“ říká předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Václav Nebeský. „Chtěli bychom, aby mohl každý přispět, když každý dárce platbu označí daným variabilním symbolem.“

Základem nadačního fondu budou vklady a dary zakládajících společností, přispět však může každý, kdo chce pomoci. O rozdělování příspěvků by pak měla rozhodovat pětičlenná Správní rada nadačního fondu ve spolupráci s odborovými organizacemi. Číslo účtu je 2402887002/5500.

Peníze jsou určeny zejména pro kolegy zraněné při nehodách v Perninku a Českém Brodě a pro rodinu tragicky zesnulého strojvůdce. Máme již transparentní účet, na který jsme už také vložili první peníze. Věříme, že s pomocí kolegů celé Skupiny ČD se nám podaří vytvořit dostatečný finanční základ tak, abychom mohli podat pomocnou ruku všem železničářům, kteří naši pomoc potřebují,“ uvedl předseda představenstva ČD Cargo Ivan Bednárik.


Průměrné hodnocení (3 hlasů): 3.67

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika