Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Na tratích v PID lze jezdit na papírové jízdenky

Na tratích v PID lze jezdit na papírové jízdenky

17.2.2016 – autor: REDAKCE

Všechny papírové jízdenky, které cestující používají v Pražské integrované dopravě (PID), jim od začátku února poslouží i na železničních tratích PID. Výjimkou je dvoupásmová jízdenka na 15 minut za 12, respektive 6 Kč.

Na tratích v PID lze jezdit na papírové jízdenky

Novinka pomůže těm, kteří již mají jízdenku PID označenou například z pražské MHD nebo z návazného příměstského autobusu a na mnoha příměstských tratích jim dosud tato jízdenka ve vlacích neplatila.

Dohodu o uznávání všech druhů papírových jízdenek PID pro jednotlivou jízdu uvítali také zástupci Českých drah. „Díky úplné integraci na dalších, především okrajových tratích se výrazně zlepší a zjednoduší cestování lidí nejen do centra Prahy, ale také v okolí hlavního města a po radiálních trasách. Očekáváme pak vyšší zájem o využití veřejné dopravy v pražské příměstské dopravě a větší vytížení železničních spojů, které jsou v mnoha směrech nejrychlejší dopravou do zaměstnání nebo do školy,“ uvedl Alois Kašpar, ředitel Regionálního obchodního centra ČD pro Prahu a Středočeský kraj.

Od 1. 2. 2016 je zařazena do systému PID také železniční zastávka Velký Borek (tarifní pásmo 4). Zároveň tak vznikla další linka systému Esko: S33 (Mělník – Velký Borek – Mšeno).


Průměrné hodnocení (2 hlasů): 5

Další články této rubriky

ČD otevřely v depu dílnu pro žáky nového oboruČD otevřely v depu ve Vršovicích novou dílnu pro praktickou výuku

9.12.2024 - Ve středisku údržby Českých drah v Praze-Vršovicích slouží budoucím mechanikům nová moderní učebna odborného výcviku. Přímo v prostorách depa žáci získávají potřebné praktické dovednosti. Nový učební obor Mechanik… »

V pravidelném provozu zůstává poslední pražský BanánPoslední turnusový den pro pražské Banány

8.12.2024 - Konec provozu expresních lokomotiv řady 150.2 a 151 přezdívaných Banán se blíží. Pražské depo na konci října naposledy vystavilo na spěšné vlaky linky R41 Vrchlice Praha – Kutná Hora a zpět ještě tři lokomotivy řady 150.2. Od… »

SŽ rozšířila dálkový systém řízení do Českých BudějovicSŽ rozšířila dálkový systém řízení do Českých Budějovic

4.12.2024 - Správa železnic rozšířila dálkový systém řízení železniční dopravy. Od začátku října jsou do tohoto systému zapojeny stanice České Budějovice a výhybna Nemanice. Dálkově je tak řízená celá trať z Prahy přes Tábor do… »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika