Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Na rychlících z Prahy do Brna jezdí InterPanter

Na rychlících z Prahy do Brna jezdí InterPanter

11.3.2016 – autor: REDAKCE

Od 1. března obsluhuje rychlíky na trase Praha – Pardubice – Česká Třebová – Brno další moderní, bezbariérová a klimatizovaná jednotka InterPanter. Na začátku dubna a května se vymění všechny staré soupravy na těchto rychlících za moderní jednotky. Ty nabízejí cestujícím Wi-Fi připojení k internetu nebo elektrické zásuvky pro napájení mobilních telefonů a notebooků.

Na rychlících z Prahy do Brna jezdí InterPanter

„Obyvatelé Přelouče, Chocně, Ústí nad Orlicí, Svitav, Březové nad Svitavou, Letovic, Skalice nad Svitavou a Blanska budou do dvou měsíců cestovat prakticky všemi rychlíky na lince Praha – Brno stejně komfortně, jako cestující dálkových vlaků railjet a EuroCity,“ příslibil Michal Štěpán, člen představenstva Českých drah odpovědný za úsek osobní dopravy. Změna souprav souvisí s postupnou dodávkou rychlíkových jednotek InterPanter, která má skončit letos v květnu.

První nízkopodlažní rychlíková souprava

Výhod má nový vlak hned několik. Jednotka představuje první nízkopodlažní rychlíkovou soupravu ČD. Díky tomu do ní velmi snadno nastoupí maminky s kočárky, lidé na invalidním vozíku, senioři nebo cyklisté. Hlavně v létě ocení cestující klimatizaci, soupravy mají Wi-Fi připojení k internetu. V létě by se v nich měly objevit také automaty na občerstvení.

Od 1. Března jezdí nové jednotky InterPanter na rychlících 870 a 872 Slavkov a Punkva a na spojích 869 a 871 Špilberk a Punkva. V dalších týdnech pak přibydou další spoje obsluhované nejmodernějšími jednotkami InterPantery.


Průměrné hodnocení (9 hlasů): 3.67

Další články této rubriky

Na IV. koridoru se rodí obří stavbyNa IV. koridoru se rodí obří stavby

27.5.2020 - Zřejmě na žádné jiné dopravní stavbě v Česku se v současné době nepracuje více, než je tomu v případě čtvrtého tranzitního koridoru mezi Prahou a Českými Budějovicemi. Staví se totiž hned na třech dlouhých úsecích a na… »

Stavební práce u Šakvic pokračujíStavební práce u Šakvic pokračují

20.5.2020 - Po zimní přestávce se opět rozeběhly stavební práce na modernizaci, ale především elektrizaci železniční tratě z koridorové stanice Šakvice do nedalekých Hustopečí u Brna. »

Ostravské hlavní nádraží má nové eskalátoryOstravské hlavní nádraží má nové eskalátory

19.5.2020 - Na konci dubna začal na ostravském hlavním nádraží zkušební provoz čtyř nových eskalátorů, které umožní pohodlnější přístup z odbavovací haly do nadchodu spojujícího jednotlivá nástupiště. Nové schody se stavěly od… »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 

Tipy redakce

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika