Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Myčka v Bohumíně se chlubí nejmodernější technologií

Myčka v Bohumíně se chlubí nejmodernější technologií

9.4.2020 – autor: MARTIN HARÁK

Oblastní centrum údržby Východ ČD uvedlo během ledna postupně do trvalého provozu na pracovišti technicko-hygienické údržby v Bohumíně kompletně zrekonstruovanou myčku železničních vozidel. Ta paří mezi nejmodernější svého druhu u Českých drah.

Myčka v Bohumíně se chlubí nejmodernější technologií

Myčka se španělskou technologií umožňuje díky speciálnímu počítačovému programu jednak průjezdné mytí, kdy mycí portály stojí na místě a vlak je protažen pomocí dieselové lokomotivy přes mycí kartáče či úplný mycí program, kdy je souprava přistavena do haly a je očištěna kompletně včetně čel vozidel za pomoci nastaveného programu podle obrysu umývaného vozidla. Nová technologie a nerezové mycí rámy vystřídaly původní technologii, která pocházela z roku 2004 a byla již zcela na hranici své životnosti. Během kompletní rekonstrukce byly ve dvě stě metrů dlouhé hale vyměněny pojezdové kolejnice, mycí rámy, čistírna odpadních vod, dávkování mycích prostředků včetně vybudování nové úpravny vody.

 


Průměrné hodnocení (3 hlasů): 4

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika