Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Modernizace trati v Kladně dostala stavební povolení

Modernizace trati v Kladně dostala stavební povolení

26.7.2022 – autor: PETR SLONEK

Správa železnic získala pravomocné stavební povolení na modernizaci tratě mezi Kladnem a Kladnem-Ostrovcem. Nyní pokračuje výběrové řízení na dodavatele, stavět by se mělo začít na konci letošního roku. Modernizace úseku mezi stanicemi Kladno a Kladno-Ostrovec je součástí přestavby trati z Prahy do Kladna, která má vyjít na 50 miliard korun.

Modernizace trati v Kladně dostala stavební povolení

Celý úsek bude zdvoukolejněn a elektrifikován. Kompletní rekonstrukcí projde stanice Kladno, oprava čeká i tamní výpravní budovu. Postaví se nová nástupiště, podchody a další objekty. Nejvytíženější železniční přejezdy nahradí mimoúrovňová křížení. Nové zabezpečovací zařízení pomůže zajistit podmínky pro vyšší rychlost vlaků. Stanice Kladno bude nově mít šest kolejí určených pro osobní dopravu se třemi mimoúrovňovými nástupišti. Vyrostou zde dvě ostrovní a jedno vnější nástupiště o délce 200 až 230 metrů. Vznikne také nový přestupní uzel na městskou dopravu v zastávce Kladno město.  


Průměrné hodnocení (3 hlasů): 2

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika