Železničář / Zpravodajství / Ivan Bednárik čestným prezidentem nadačního fondu
Ivan Bednárik čestným prezidentem nadačního fondu
18.11.2021 – autor: REDAKCE
Správní rada Nadačního fondu Skupiny ČD – ŽELEZNICE SRDCEM jmenovala čestného prezidenta. Stal se jím předseda představenstva a generální ředitel ČD Ivan Bednárik, který s myšlenkou založit nadační fond před více než rokem přišel.

„Velmi si této důvěry vážím. Spojili jsme se pro dobrou věc a ukázali, že společně zvládneme i smutné věci. Na konto nadačního fondu přispívají nejenom zakládající firmy ČD a ČD Cargo, ale také zaměstnanci, široká veřejnost a další společnosti v rámci Skupiny ČD. To je pro nás velký závazek a důkaz, že to, co děláme, má smysl,“ řekl Ivan Bednárik. Správní rada na říjnovém zasedání také rozdělila 3,1 mil. Kč. Peníze pomohou železničářským rodinám obětí nehody u Milavčí. Nadační fond ŽELEZNICE SRDCEM pomáhal už během léta zaměstnancům ČD a ČD Cargo z jihu Moravy, jejichž domovy zasáhlo tornádo. Mezi šestnáct železničářských domovů bylo rozděleno 540 tisíc korun. Tornádo zvedlo i velkou vlnu solidarity a mnoho zaměstnanců pomáhalo při odklízení trosek, jiní zase organizovali materiální pomoc.
Další články této rubriky
Časopis Železničář po mnoha desetiletích skončil
30.4.2025 - Dubnové číslo Železničáře, které vyšlo 3. 4., je tak trochu zvláštní. Ne snad svým obsahem, ten je jako obvykle věnován novinkám a dění na Českých drahách a na železnici obecně. Výjimečné je toto vydání tím, že se jedná… »
Uspořádali jsme odborný seminář pro stipendisty
30.4.2025 - Na konci března jsme pro naše stipendisty uspořádali ČD Akademii, abychom je podpořili v jejich odborném rozvoji a přípravě na práci strojvedoucí. Odborného semináře se zúčastnila skupinka stipendistů, kteří studují na našich… »
Libeňský přesmyk odstraní úzké hrdlo na koridoru
28.4.2025 - Správa železnic hledá zhotovitele dokumentace pro povolení stavby Libeňského přesmyku. Přebudování trati mezi Libní a Malešicemi pomůže odstranit kritické místo, které dnes představuje úrovňové křížení vlaků ve východní… »