Železničář / Zpravodajství / Havlíčkobrodské nádraží čeká další rekonstrukce
Havlíčkobrodské nádraží čeká další rekonstrukce
21.2.2018 – autor: MARTIN HARÁK
Významný železniční uzel v Havlíčkově Brodě v Kraji Vysočina čeká letos další fáze modernizace. Ke druhému a třetímu nástupišti, která prošla modernizací již před dvěma lety, přibude letos ještě zanedbaný čtvrtý peron, který by měli stavbaři začít opravovat v průběhu srpna.
![Havlíčkobrodské nádraží čeká další rekonstrukce](/assets/zeleznicar/hlavni-zpravy/havlbord712.jpg)
Před samotnou modernizací čtvrtého nástupiště započne v březnu několikaměsíční výluka druhé traťové koleje mezi Havlíčkovým Brodem a Okrouhlicí z důvodu její rekonstrukce – první kolej byla modernizována již v minulém roce. Práce jsou naplánovány kontinuálně tak, aby byl stále k dispozici dostatečný počet nástupištních hran. Aby byl železniční provoz co nejméně narušen, plánuje manažer infrastruktury zrevitalizovat první nástupiště až na jaře příštího roku. Ve výhledu je navíc kompletní modernizace pátého peronu s přilehlým kolejištěm, a s ní i prodloužení stávajícího podchodového tubusu na nově vzniklé nástupiště se dvěma nástupištními hranami.
Další články této rubriky
ČD kvůli nehodě zkontrolovaly lehátkové vozy Bcmz
23.7.2024 - V návaznosti na následky tragické nehody v Pardubicích přistoupily České dráhy k mimořádným prohlídkám lehátkových vozů řady Bcmz834. V rámci těchto kontrol byla u vozu provedena i stlačovací zkouška ve zkušebně kolejových… »
V Hodoníně se vzpomínalo na příjezd T. G. Masaryka
17.7.2024 - Město Hodonín si v červnu připomnělo 100. výročí návštěvy svého nejvýznamnějšího rodáka a prvního Československého prezidenta Tomáše Garriguea Masaryka. Ten navštívil rodné město 18. června 1924. S událostí se pojila… »
Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně
15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »