Železničář / Zpravodajství / Děkujeme zaměstnancům za úspěch v soutěži Nejdůvěryhodnější značka roku
Děkujeme zaměstnancům za úspěch v soutěži Nejdůvěryhodnější značka roku
14.1.2019 – autor: JOSEF HOLEK
České dráhy se staly Nejdůvěryhodnější značkou roku 2018 v kategorii Dopravce. Na vrchol kategorie je vyslali respondenti jedné z nejrozsáhlejších anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru v České republice.
![Děkujeme zaměstnancům za úspěch v soutěži Nejdůvěryhodnější značka roku](/assets/zeleznicar/zpravodajstvi/znacka712.jpg)
Ocenění přišlo v době, kdy vedení národního dopravce hodnotí dopady nově nastavené komunikace, která byla v roce 2018 zaměřena právě na podporu pozitivního vnímání značky České dráhy. Cílem komunikace bylo zbořit předsudky, které často přetrvávají v mysli našich stávajících i potenciálních zákazníků. Ukázat jim České dráhy jako sebevědomou moderní firmu, která nabízí kvalitní cestování moderními vlaky s množstvím doplňkových služeb; jako firmu, která si váží svých zákazníků.
Za úspěchem v anketě ale nestojí pouze marketingová komunikace uplynulého roku. Nepochybně za ním stojí tisíce zaměstnanců Českých drah, kteří svou každodenní kvalitní prací tvoří pozitivní obraz národního dopravce. „Poděkování patří zaměstnancům Zákaznického personálu, kteří se ve velké míře podílejí na vnímání značky mezi našimi zákazníky a jsou to oni, kteří tvoří první obrázek o hodnotách naší firmy, a podstatným způsobem tak ovlivňují budování jejich vztahu ke značce České dráhy. Toto ocenění je potvrzením, že dokážeme společně oslovit zákazníky tím správným způsobem,“ zdůraznil náměstek generálního ředitele ČD pro obchod a člen představenstva Michal Štěpán.
Poděkování zároveň patří všem dalším provozním zaměstnancům, kteří svým kusem práce pomohli tomu, aby vlaky jely včas, čisté, udržované, opravené a správně seřazené.
Vybírali z 600 značek
Tento výsledek je pro ČD velmi cenným, neboť vychází z průzkumu mezi čtyřmi tisícovkami respondentů napříč celou ČR a celým demografickým spektrem. Lidé prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách. Průzkum pořádala renomovaná agentura Nielsen. „Rozsah a kvalita průzkumu jsou velmi vysoké a zaručují spolehlivé výsledky. V kategorii Dopravce byli hodnoceni všichni železniční i autobusoví dopravci včetně našich hlavních konkurentů, o to je naše vítězství cennější. V průzkumu byla testována celá řada renomovaných značek,“ uvedla Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace.
Vyhlášení se uskutečnilo při slavnostním galavečeru v prostorách Pražské křižovatky, tedy kostele sv. Anny.
Další články této rubriky
Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně
15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »
Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti
11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »
Pantografy čeká poslední měsíc
9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »