Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Děkujeme zaměstnancům za úspěch v soutěži Nejdůvěryhodnější značka roku

Děkujeme zaměstnancům za úspěch v soutěži Nejdůvěryhodnější značka roku

14.1.2019 – autor: JOSEF HOLEK

České dráhy se staly Nejdůvěryhodnější značkou roku 2018 v kategorii Dopravce. Na vrchol kategorie je vyslali respondenti jedné z nejrozsáhlejších anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru v České republice.

Děkujeme zaměstnancům za úspěch v soutěži Nejdůvěryhodnější značka roku

Ocenění přišlo v době, kdy vedení národního dopravce hodnotí dopady nově nastavené komunikace, která byla v roce 2018 zaměřena právě na podporu pozitivního vnímání značky České dráhy. Cílem komunikace bylo zbořit předsudky, které často přetrvávají v mysli našich stávajících i potenciálních zákazníků. Ukázat jim České dráhy jako sebevědomou moderní firmu, která nabízí kvalitní cestování moderními vlaky s množstvím doplňkových služeb; jako firmu, která si váží svých zákazníků.

Za úspěchem v anketě ale nestojí pouze marketingová komunikace uplynulého roku. Nepochybně za ním stojí tisíce zaměstnanců Českých drah, kteří svou každodenní kvalitní prací tvoří pozitivní obraz národního dopravce. „Poděkování patří zaměstnancům Zákaznického personálu, kteří se ve velké míře podílejí na vnímání značky mezi našimi zákazníky a jsou to oni, kteří tvoří první obrázek o hodnotách naší firmy, a podstatným způsobem tak ovlivňují budování jejich vztahu ke značce České dráhy. Toto ocenění je potvrzením, že dokážeme společně oslovit zákazníky tím správným způsobem,“ zdůraznil náměstek generálního ředitele ČD pro obchod a člen představenstva Michal Štěpán.

Poděkování zároveň patří všem dalším provozním zaměstnancům, kteří svým kusem práce pomohli tomu, aby vlaky jely včas, čisté, udržované, opravené a správně seřazené.

Vybírali z 600 značek

Tento výsledek je pro ČD velmi cenným, neboť vychází z průzkumu mezi čtyřmi tisícovkami respondentů napříč celou ČR a celým demografickým spektrem. Lidé prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách. Průzkum pořádala renomovaná agentura Nielsen. „Rozsah a kvalita průzkumu jsou velmi vysoké a zaručují spolehlivé výsledky. V kategorii Dopravce byli hodnoceni všichni železniční i autobusoví dopravci včetně našich hlavních konkurentů, o to je naše vítězství cennější. V průzkumu byla testována celá řada renomovaných značek,“ uvedla Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace.

Vyhlášení se uskutečnilo při slavnostním galavečeru v prostorách Pražské křižovatky, tedy kostele sv. Anny.


Průměrné hodnocení (8 hlasů): 3.38

Další články této rubriky

Časopis Železničář po mnoha desetiletích skončilČasopis Železničář po mnoha desetiletích skončil

30.4.2025 - Dubnové číslo Železničáře, které vyšlo 3. 4., je tak trochu zvláštní. Ne snad svým obsahem, ten je jako obvykle věnován novinkám a dění na Českých drahách a na železnici obecně. Výjimečné je toto vydání tím, že se jedná… »

Uspořádali jsme odborný seminář pro stipendistyUspořádali jsme odborný seminář pro stipendisty

30.4.2025 - Na konci března jsme pro naše stipendisty uspořádali ČD Akademii, abychom je podpořili v jejich odborném rozvoji a přípravě na práci strojvedoucí. Odborného semináře se zúčastnila skupinka stipendistů, kteří studují na našich… »

Libeňský přesmyk odstraní úzké hrdlo na koridoruLibeňský přesmyk odstraní úzké hrdlo na koridoru

28.4.2025 - Správa železnic hledá zhotovitele dokumentace pro povolení stavby Libeňského přesmyku. Přebudování trati mezi Libní a Malešicemi pomůže odstranit kritické místo, které dnes představuje úrovňové křížení vlaků ve východní… »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika