Železničář / Zpravodajství / České dráhy propaguje nová kampaň s ComfortJetem
České dráhy propaguje nová kampaň s ComfortJetem
18.3.2025
České dráhy koncem února zahájily novou kampaň v hlavní roli s nejmodernějším vlakem na kolejích v tuzemsku jednotkou ComfortJet. Reklama je součástí velké marketingové akce z dílny DDB Prague. Propagací ČD startují novou komunikaci s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“

Základ vizuálního stylu nové komunikace je inspirovaný oknem ve vlaku, ve spotu se České dráhy odklání od využívání brand ambasadora a hlavními hrdiny se stávají samotní cestující. Důležitý prvek hraje píseň složená Oliverem Fillnerem „Jedu jedu vlakem“. Kromě televize je součástí kampaně i outdoorová a online reklama s fotografiemi Pavla Hejného, příspěvky na sociálních sítích, rádiové spoty, digitální reklama, polepy autobusů či tramvají a nejrůznější aktivace. Nový komunikační koncept se propisuje i do BTL materiálů, jako jsou letáky či newsletter. Kampaň „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“ cílí primárně na necestující. Cílovou skupinou jsou totiž hlavně ti, kteří vlaky často nejezdí.
Další články této rubriky
Časopis Železničář po mnoha desetiletích skončil
30.4.2025 - Dubnové číslo Železničáře, které vyšlo 3. 4., je tak trochu zvláštní. Ne snad svým obsahem, ten je jako obvykle věnován novinkám a dění na Českých drahách a na železnici obecně. Výjimečné je toto vydání tím, že se jedná… »
Uspořádali jsme odborný seminář pro stipendisty
30.4.2025 - Na konci března jsme pro naše stipendisty uspořádali ČD Akademii, abychom je podpořili v jejich odborném rozvoji a přípravě na práci strojvedoucí. Odborného semináře se zúčastnila skupinka stipendistů, kteří studují na našich… »
Libeňský přesmyk odstraní úzké hrdlo na koridoru
28.4.2025 - Správa železnic hledá zhotovitele dokumentace pro povolení stavby Libeňského přesmyku. Přebudování trati mezi Libní a Malešicemi pomůže odstranit kritické místo, které dnes představuje úrovňové křížení vlaků ve východní… »