Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / České dráhy lobbují i za další rozvoj zajímavých koridorů

České dráhy lobbují i za další rozvoj zajímavých koridorů

24.4.2018 – autor: REDAKCE

Evropská komise v současné době dokončuje finální podobu příštího víceletého finančního rámce Evropské unie (MFF). České dráhy společně s Evropským železničním společenstvím velmi pozorně sledují závěrečnou fázi přípravy tohoto dokumentu.

České dráhy lobbují i za další rozvoj zajímavých koridorů

Jelikož se bude jednat o zcela klíčový materiál, který na poměrně dlouhé období ovlivní rozvoj našeho dopravního odvětví, byl tento dokument detailně diskutován i v Řídicím výboru Společenství evropských železnic (CER), jehož jsme aktivním členem. ČD dlouhodobě lobbují za další rozvoj komerčně zajímavých koridorů (například Praha – Mnichov), ale také za další přísun finančních prostředků jak do železniční infrastruktury, tak do kolejových vozidel, a to pomocí všech dostupných dotačních nástrojů EU. Řídicí výbor CER odeslal dopis vrcholným představitelům Evropské unie. V dopise jsou definovány hlavní priority a požadavky železničního sektoru. České dráhy rozeslaly text dopisu v rámci české vlády a europoslancům s cílem prosazování zájmů našeho sektoru především v Radě EU.


Průměrné hodnocení (10 hlasů): 3.8

Další články této rubriky

Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně Railjet oslavil 10 let na trase z Prahy do Vídně

15.7.2024 - Až osmkrát denně ve dvouhodinovém intervalu jezdí červené railjety ÖBB a modré railjety Českých drah z Prahy do Vídně. Jeden z těchto vlaků je denně prodloužen až do Drážďan a Berlína. Od zavedení v roce 2014 na trati Praha –… »

Pendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské sítiPendolino otevírá dveře rychlosti 200 km/h na tuzemské síti

11.7.2024 - Správa železnic začala v polovině června se zkouškami, jež by měly vést k pilotnímu schválení rychlosti 200 km/h na prvních úsecích české železniční sítě, pokud tedy pomineme zkušební okruh ve Velimi. »

Pantografy čeká poslední měsícPantografy čeká poslední měsíc

9.7.2024 - Velké rozloučení s elektrickými jednotkami řady 460 se sice uskutečnilo už letos v dubnu, poslední provozní nasazení své kariéry však zažívají teprve nyní v souvislosti s rekonstrukcí trati mezi Opavou a Krnovem. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika