Železničář / Zpravodajství / Bohumín se chystá na velký železniční svátek
Bohumín se chystá na velký železniční svátek
19.9.2017 – autor: MARTIN HARÁK
Oslavy Národního dne železnice se v Bohumíně odehrají sice až v sobotu 23. září, přípravy na akci jsou již v plném proudu. Závěrečný kontrolní den prověřil 1. září připravenost záchytného parkoviště za budovou nádraží, úpravu depa kolejových vozidel pro denní i večerní program a také jednotlivé úkoly koordinačního týmu, kde jsou delegováni například zástupci pořadatelské agentury, města Bohumína, ale hasiči či policisté.

Novotou bude zářit i výpravní budova bohumínského nádraží, kde SŽDC nejen rekonstruuje střechu, ale vybaví výpravní budovu novým nátěrem. Menším zklamáním bude pro fotografy během oslav uzavření nadchodové lávky nad nádražím. Byť byla znovuotevřena na konci srpna po nákladné rekonstrukci, z bezpečnostních důvodů musí zůstat v sobotu 23. září pro veřejnost nepřístupná. Na noční vlakovou show, která bude vrcholem oslav, jsou navíc již všechna místa na tribuně beznadějně vyprodána. Stále lze ještě koupit vstupenky na stání a posledních padesát kusů bude v prodeji ještě v den konání oslav u hlavního vstupu v Infopointu ČD.
Další články této rubriky
Časopis Železničář po mnoha desetiletích skončil
30.4.2025 - Dubnové číslo Železničáře, které vyšlo 3. 4., je tak trochu zvláštní. Ne snad svým obsahem, ten je jako obvykle věnován novinkám a dění na Českých drahách a na železnici obecně. Výjimečné je toto vydání tím, že se jedná… »
Uspořádali jsme odborný seminář pro stipendisty
30.4.2025 - Na konci března jsme pro naše stipendisty uspořádali ČD Akademii, abychom je podpořili v jejich odborném rozvoji a přípravě na práci strojvedoucí. Odborného semináře se zúčastnila skupinka stipendistů, kteří studují na našich… »
Libeňský přesmyk odstraní úzké hrdlo na koridoru
28.4.2025 - Správa železnic hledá zhotovitele dokumentace pro povolení stavby Libeňského přesmyku. Přebudování trati mezi Libní a Malešicemi pomůže odstranit kritické místo, které dnes představuje úrovňové křížení vlaků ve východní… »