Skupina ČD / Reklamní spot „Punkva“ sklízí úspěch
Reklamní spot „Punkva“ sklízí úspěch
13.8.2020 – autor: REDAKCE
Nová kampaň ČD s hercem Ivanem Trojanem v roli punkera, která od června láká cestující za zábavou i do přírody s aplikací Vlakem na výlet, sklízí úspěchy. Na začátku července 2020 byla reklama otestována ve srovnání s ostatními novými a nejsilněji nasazovanými televizními spoty.

Úspěch sklidila hned vněkolika kritériích. Známost videa dosáhla 60 %, což představuje vysoce nadprůměrnou hodnotu všech spotů vůbec (průměr je 44 %). Znamená to tedy, že si diváci reklamy všimli azapamatovali si ji mezi všemi ostatními reklamami. Líbivost testovaného spotu ČD si vydobyla dobrou známku 6,2 nastupnici 1až 10. Hodnota je to tak lepší než dlouhodobý průměr všech reklam aje známo, že líbivá reklama prodává více. Podle výsledků výzkumu společnosti SujetFocus se jedná oúspěšný, nápadný aoriginální TV spot, který diváky zaujal.
Další články této rubriky
Pražské datové centrum se výrazně rozšířilo
8.3.2025 - Dceřiná společnost Českých drah ČD - Telematika v lednu dokončila a zkolaudovala už čtvrtý technologický sál svého hlavního datového centra v Praze 9. Díky investici ve výši několika desítek milionů korun se po sedmi letech od… »
Pokud budeme důsledně postupovat podle nařízení č. 402/2013, pak doba psaní předpisů „krví“ skončila
1.1.2025 - Železnice denně přepraví miliony cestujících i tuny zboží. S vysokými nároky na spolehlivost, bezpečnost a efektivitu je nezbytné pečlivě sledovat a řídit rizika, která by mohla ohrozit plynulost provozu nebo bezpečnost… »
Zajímavosti z provozu ČD Cargo na Liberecku
18.11.2024 - Letošní rok byl na Liberecku opět ve znamení rozsáhlé výlukové činnosti. V prvním pololetí byl rekonstruován podjezd pod libereckým nádražím s výrazným dopadem na nákladní dopravu. Ta mohla využívat pouze část staničních… »