Železničář / Skupina ČD / Reklamní spot „Punkva“ sklízí úspěch
Reklamní spot „Punkva“ sklízí úspěch
13.8.2020 – autor: REDAKCE
Nová kampaň ČD s hercem Ivanem Trojanem v roli punkera, která od června láká cestující za zábavou i do přírody s aplikací Vlakem na výlet, sklízí úspěchy. Na začátku července 2020 byla reklama otestována ve srovnání s ostatními novými a nejsilněji nasazovanými televizními spoty.
Úspěch sklidila hned vněkolika kritériích. Známost videa dosáhla 60 %, což představuje vysoce nadprůměrnou hodnotu všech spotů vůbec (průměr je 44 %). Znamená to tedy, že si diváci reklamy všimli azapamatovali si ji mezi všemi ostatními reklamami. Líbivost testovaného spotu ČD si vydobyla dobrou známku 6,2 nastupnici 1až 10. Hodnota je to tak lepší než dlouhodobý průměr všech reklam aje známo, že líbivá reklama prodává více. Podle výsledků výzkumu společnosti SujetFocus se jedná oúspěšný, nápadný aoriginální TV spot, který diváky zaujal.
Další články této rubriky
ČD začaly s výměnou první generace wi-fi routerů
17.4.2024 - Cestující v dálkové dopravě a ve vybraných spojích Pražské integrované dopravy (PID) se mohou těšit na lepší fungování palubní wi-fi sítě. České dráhy uzavřely se svou dceřinou společnosti ČD - Telematika smlouvu na výměnu… »
Nový kalkulátor emisí pro zákazníky ČD Cargo
25.3.2024 - Ekologie, udržitelnost, dekarbonizace, to vše jsou pojmy, které v současné době rezonují celou společností, oblast dopravy nevyjímaje. Dceřiná firma Českých drah ČD Cargo je společensky odpovědná firma a otázce udržitelnosti… »
Posuzování interoperability železničního systému
27.2.2024 - Posuzování interoperability železničního systému je nezbytnou součástí provozování železniční dopravy v Evropské unii. Výzkumný Ústav Železniční (VUZ) jakožto společnost specializovanou na poskytování odborných služeb se… »