Železničář / Zpravodajství / Spot Punkva s Trojanem zabodoval
Spot Punkva s Trojanem zabodoval
19.2.2021 – autor: JOSEF HOLEK
České dráhy se umístily se svou televizní reklamou Vlakem na výlet s rodinou, pracovně označovanou také jako Punkva, na šestém místě žebříčku YouTube Ads Leaderboard. Přeskočily tak giganty v marketingu a reklamě, jako jsou společnosti Mc Donald‘s, Lidl nebo Vodafone. Nejpopulárnější světový videoweb YouTube amerického internetového gigantu Google v Česku už pošesté zveřejnil YouTube Ads Leaderboard.

Další články této rubriky
SŽ vybrala stavitele první části rychlotrati Brno - Přerov
25.4.2025 - Modernizace první části trati z Brna do Přerova začíná, Správa železnic vybrala zhotovitele prací mezi Nezamyslicemi a Kojetínem. Nejlepší nabídku ve výši 6,69 miliardy korun podaly společnosti STRABAG Rail, EUROVIA CZ a PORR. Stavba… »
Ve Studénce začala stavba podjezdu pod koridorem
22.4.2025 - Bezmála po deseti letech od tragického střetu Pendolina s kamionem na železničním přejezdu ve Studénce na Novojičínsku, při němž zemřeli tři lidé a další včetně strojvedoucího se vážně zranili, začala koncem března stavba… »
V červnu začne oprava poslední části Fantovy budovy
19.4.2025 - Správa železnic zahájí rekonstrukci zbývající části Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží. Práce provede sdružení firem Avers a Geosan GR, za zhruba 438 milionů korun. Obnovou projdou zejména interiéry ve vyšších patrech… »