Železničář / Zpravodajství / Spot Punkva s Trojanem zabodoval
Spot Punkva s Trojanem zabodoval
19.2.2021 – autor: JOSEF HOLEK
České dráhy se umístily se svou televizní reklamou Vlakem na výlet s rodinou, pracovně označovanou také jako Punkva, na šestém místě žebříčku YouTube Ads Leaderboard. Přeskočily tak giganty v marketingu a reklamě, jako jsou společnosti Mc Donald‘s, Lidl nebo Vodafone. Nejpopulárnější světový videoweb YouTube amerického internetového gigantu Google v Česku už pošesté zveřejnil YouTube Ads Leaderboard.

Další články této rubriky
V Ústí nad Labem vyjel první trolejbus ve speciálním polepu
12.3.2025 - Součástí nové kampaně Českých drah s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“, která cílí na propagaci cestování vlakem se speciálním důrazem na nové jednotky ComfortJet, je kromě běžnějších i méně obvyklých… »
Výstavba stanice Praha-Bubny ovlivní provoz linek S4 a R44
10.3.2025 - V souvislosti s výstavbou nové stanice Praha-Bubny a pokračujících prací na Masarykově nádraží je od 3. března do 1. srpna 2025 omezen provoz na trati 091 Praha – Kralupy nad Vltavou v úseku Praha-Masarykovo nádraží –… »
Středočeský kraj a Praha vypsaly obří soutěž na provoz vlaků
6.3.2025 - Středočeský kraj a hlavní město Praha zveřejnily parametry soutěže na provoz elektrických vlaků v systému Pražské integrované dopravy od prosince 2029. Zadavatelé předpokládají, že zakázka dosáhne hodnoty téměř 142 miliard… »