Železničář / Zpravodajství / Spot Punkva s Trojanem zabodoval
Spot Punkva s Trojanem zabodoval
19.2.2021 – autor: JOSEF HOLEK
České dráhy se umístily se svou televizní reklamou Vlakem na výlet s rodinou, pracovně označovanou také jako Punkva, na šestém místě žebříčku YouTube Ads Leaderboard. Přeskočily tak giganty v marketingu a reklamě, jako jsou společnosti Mc Donald‘s, Lidl nebo Vodafone. Nejpopulárnější světový videoweb YouTube amerického internetového gigantu Google v Česku už pošesté zveřejnil YouTube Ads Leaderboard.

Další články této rubriky
Přípravu dalších bezbariérových služeb ČD nezastavila ani pandemie
3.3.2021 - Koronavirus v uplynulém roce výrazně omezil možnosti cestování, což se týkalo i nejzranitelnější skupiny obyvatel, osob se zdravotním handicapem. České dráhy navzdory tomu loni zajistily 4 584 objednaných přeprav… »
ČD získaly desetiletý kontrakt v Olomouckém kraji
2.3.2021 - České dráhy zajistí regionální dopravu v Olomouckém kraji i po roce 2022. Zástupci ČD a Olomouckého kraje podepsali začátkem ledna příslušnou desetiletou smlouvu. Kontrakt se týká provozního souboru Elektrická síť – střed a… »
Největší výluka roku ovlivní dálkovou i regionální dopravu
1.3.2021 - Stavební práce související s modernizací prvního tranzitního koridoru letos výrazně ovlivní cestování vlaky Českých drah. Například expresy linky Ex3 budou vedeny oklikou přes Vysočinu, vybrané vlaky kategorie EC a railjet… »