Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Brněnské hlavní nádraží po roce opět v provozu

Brněnské hlavní nádraží po roce opět v provozu

10.1.2020 – autor: MARTIN HARÁK

Po roce se v neděli 15. prosince na své trasy vrátila většina vlaků, které projíždějí nebo končí na brněnském hlavním nádraží.

Brněnské hlavní nádraží po roce opět v provozu

Dlouhodobou výluku, kvůli které byla řada vlakových spojů odkloněna do jiných brněnských stanic, využil manažer infrastruktury k dokončení modernizace zabezpečovacího a sdělovacího zařízení. I tak bude ve špičkách všedních dnů kapacita dopravní cesty úplně na hraně, neboť nádražím se plánuje průjezd až 670 vlaků. V některých případech mohou být mimo hlavní nádraží operativně odkloněny rychlíky od Ostravy přímo do Králova Pole a regionální spoje z Tišnova do Břeclavi přes Brno dolní nádraží. Na hlavním nádraží je nyní v odjezdové hale k dispozici větší počet osobních pokladen ČD. Vybavené jsou nejmodernější technikou jak pro personál, tak i samotné zákazníky. Ještě během ledna se plánuje přesun čekárny ČD Lounge do vhodnějších prostor na hlavním nádraží.


Průměrné hodnocení (6 hlasů): 4.83

Další články této rubriky

Království železnic spouští prodej vstupenek on-lineKrálovství železnic spouští prodej vstupenek on-line

18.3.2024 - Inflace trápí nás všechny a výjimkou není ani pražské Království železnic, které muselo pro letošní rok upravit ceny směrem vzhůru. Dobrou zprávou je, že díky nově spuštěnému on-line prodeji vstupenek se můžete do… »

Skončila modernizace spojnice Pardubic a Hradce KrálovéSkončila modernizace spojnice Pardubic a Hradce Králové

16.3.2024 - Po dvou a půl letech skončila další části vytížené trati spojující Pardubice a Hradec Králové. Úsek má nově dvě koleje a dvojkolejný most přes Labe. V Rosicích nad Labem vznikla nová nástupiště a podchod. Dokončena je… »

Nádraží v Českých Budějovicích opět září novotouNádraží v Českých Budějovicích opět září novotou

14.3.2024 - Cestující mohou opět kompletně využívat budovu železničního nádraží v Českých Budějovicích. Oprava trvala téměř čtyři roky a stála více než miliardu korun. Po celou dobu byla vždy část budovy uzavřená. »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika