Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Seznam článků

Seznam článků

Pavel Krtek: Stojíme o další spolupráci s krajiPavel Krtek: Zadlužení Českých drah kleslo o čtyři miliardy korun

1.8.2018 - Hrubé zadlužení Českých drah kleslo o čtyři miliardy korun. Stalo se tak díky nedávnému splacení korunových dluhopisů. Nejen o tom, ale například také o otevřených výběrových řízeních na obslužnost v krajích jsme hovořili s předsedou představenstva a generálním ředitelem Českých drah Pavlem Krtkem. »

Šárka Cidlinská: Vlastníme nemovitosti za desítky miliard korun Šárka Cidlinská: Vlastníme nemovitosti za desítky miliard korun

18.7.2018 - Správa majetku představuje řešení řady složitých úkolů. Své o tom ví Šárka Cidlinská, ředitelka odboru správy a prodeje majetku Českých drah. Zabývá se stovkami drobných obchodních případů, ale také budoucím prodejem nemovitostí v lokalitě nákladového nádraží na Žižkově, odprodejem části smíchovského nádraží a připravovaným prodejem dalších pozemků státní organizaci SŽDC. Nejen o tom se zmínila v rozhovoru pro Železničáře. »

Miloslav Kopecký: Modernizace systémů ČD je pro nás výzvouMiloslav Kopecký: Modernizace systémů ČD je pro nás výzvou

2.7.2018 - Modernizace odbavovacích systémů národního dopravce, integrace, zajímavé a úspěšné projekty anebo nízké počty schopných IT specialistů na trhu. O těchto i dalších tématech jsme hovořili s předsedou představenstva společnosti ČD – Informační systémy, dceřinky Českých drah, Miloslavem Kopeckým. »

Jindřich Poláček: Bojujeme s akutním nedostatkem řidičů Jindřich Poláček: Bojujeme s akutním nedostatkem řidičů

14.6.2018 - Počátky původní společnosti ČSAD Chrudim, která je dnes sídlem firmy Arriva Východní Čechy, sahají až do roku 1949. Současný obchodní název se používá od roku 2013. Vlastníkem celé skupiny Arriva je osmým rokem německý koncern Deutsche Bahn, který ve čtrnácti zemích světa provozuje autobusovou, železniční i trolejbusovou dopravu. Partnerskou firmou Českých drah například při zajišťování autobusů u mimořádností nebo v návaznostech na vlaky v rámci integrovaného dopravního systému IREDO je dceřiná společnost Arriva Východní Čechy se sídlem v Chrudimi. Hovořili jsme s jejím ředitelem Jindřichem Poláčkem. »

Jakub Goliáš: Integrace funguje na většině území kraje Jakub Goliáš: Integrace funguje na většině území kraje

30.5.2018 - Železniční infrastruktura v Praze a okolí je pro současné provozní požadavky poddimenzovaná, míní ředitel Regionálního obchodního centra ČD (ROC) Jakub Goliáš. Působí to problémy zvláště v době, kdy cestujících v příměstské i dálkové dopravě razantně přibývá. Co čeká cestující Českých drah v největším tuzemském regionu a jak postupuje integrace? »

Pavel Krtek: Směřujeme k tomu, aby ziskovost Skupiny ČD rostlaPavel Krtek: Směřujeme k tomu, aby ziskovost Skupiny ČD rostla

17.5.2018 - Téměř miliardový zisk a nákladní i osobní doprava v černých číslech, takový je výsledek hospodaření Skupiny České dráhy za rok 2017. Co přispělo k tak dobrému skóre národního dopravce a jaká jsou očekávání pro letošní rok? Nejen o tom jsme hovořili s předsedou představenstva a generálním ředitelem ČD Pavlem Krtkem. »

Dušan Tylich: Zabezpečujeme provoz hned ve třech krajíchDušan Tylich: Zabezpečujeme provoz hned ve třech krajích

2.5.2018 - Depo kolejových vozidel Olomouc zajišťuje elektrickou i motorovou vozbu pro osobní regionální a příměstskou železniční dopravu hned ve třech krajích. A to kompletně v kraji Olomouckém a Moravskoslezském a z části na Zlínsku. Pro každý z tamních regionů je určena konkrétní Provozní jednotka či pracoviště, které mají dopravní obslužnost na starosti. O nejzajímavějších řadách vozidel Českých drah a problematice spojené s údržbou, opravami a zajištěním provozu jsme hovořili s vrchním přednostou olomouckého depa Dušanem Tylichem. »

Piotr Rachwalski: Naší konkurencí jsou osobní automobily Piotr Rachwalski: Naší konkurencí jsou osobní automobily

18.4.2018 - Dopravní společnost Koleje Dolnośląskie neboli Dolnoslezské železnice, vlastněná tamním vojvodstvím, se stala nejdynamičtěji se rozvíjejícím osobním dopravcem v Polsku. Dolnoslezské železnice, které jsou také partnery Českých drah, mají k dispozici více než padesátku elektrických i motorových jednotek a motorových vozů. Ročně přepraví okolo sedmi milionů cestujících a rozsah jejich výkonů činí přes šest milionů vlakových kilometrů. Nejen o tom jsme hovořili s předsedou představenstva Dolnoslezských železnic Piotrem Rachwalskim. »

Radek Dvořák: Obchodní příležitosti hledáme i mimo ČRRadek Dvořák: Obchodní příležitosti hledáme i mimo ČR

4.4.2018 - Na začátku roku vznikl v úseku osobní dopravy generálního ředitelství Českých drah odbor koncepce a rozvoje osobní dopravy (O19 GŘ). Do jeho čela byl představenstvem ČD jmenován Radek Dvořák. V rozhovoru nastínil klíčové obchodní aktivity národního dopravce. »

Wolfgang Pfaff: Railjety zůstanou vlajkovou lodí ÖBBWolfgang Pfaff: Railjety zůstanou vlajkovou lodí ÖBB

21.3.2018 - Třetím rokem jezdí mezi Prahou, Vídní a Grazem ve dvouhodinovém taktu modré a červené railjety, které jsou provozovány v partnerské spolupráci českých a rakouských národních dopravců. S novým jízdním řádem na rok 2018 přibyl navíc nový vlakový pár railjetů. Nejen o provozu a údržbě těchto moderních a pohodlných souprav, ale také například o problematice vlaků vyšší kvality u našich jižních sousedů jsme hovořili s manažerem linek dálkové dopravy ÖBB Wolfgangem Pfaffem. »

 

Přejít na stranu: « |1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23| »

 

Tipy redakce

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika